Fotografia biznesowa

Fotografia biznesowa odgrywa ważną rolę w marketingu firmy i budowie jej wizerunku – a szczególnie osób z nią związanych.

Wzmocnienie wizerunku, przedstawienie profesjonalnego podejścia do biznesu jest osiągalne za pomocą dobrych fotografii biznesowych.

Dzięki nich możliwe jest wywołanie dobrego pierwszego wrażenia o działalności firmy i jej pracowników. Co za tym idzie jest to wizerunek nie tylko samych osób, ale też obiektu i elementów składających się na firmę – pracę jej od podszewki.

Dlatego na fotografię biznesową składają się reportaże z eventów firmowych (konferencji, imprez integracyjnych, wizytacji itd.), zdjęcia obiektów, narzędzi pracy, pracy pracowników jak i procesu produkcji, a także głównego elementu – samych pracowników (portrety, fotografie grupowe).

Mogą składać się także portrety przydatne do promowania własnego wizerunku jako osoby niezależnej ale i do CV.

Charakter fotografii biznesowych niekoniecznie wiąże się z formalnym wizerunkiem – może mieć też luźne i kreatywne podejście.

Galeria

© Daniel „Zkumeku” Krzewiński